Wednesday, May 27, 2009

kau ku cinta





semalam aku duk manja2 dgn puteri kesayangan aku..macam2 kerenah dia sekarang..aku cuit2 dia..dia ckp "mie..angannnn aaa" heheheh cuit lagi..pastu dia ckp "nk pok?" (nk kena pukul ke)lps tu papa dia pura2 pukul aku..aku jerit2 dia terus bgn capai hanger baju n pukul papa dia.."pa..angan...mie akit" sayang yer Iris kt mumy..



sapa yg takda anak lagi cepat2 la beranak...besttt!! hilang semua penat bila tgk dia..senyum dia..tawa dia..tangis dia...next month iris genap 2 tahun..sekejap jer masa berlalu rasanya baru jer aku bersalin...sakitnyer tak hilang lagi..tapi aku dah takut nk bersalin lagi peritnya...itulah pengorbanan seorang ibu sanggup bertarung nyawa utk anak..pengalaman bersalin jugak menyedarkan aku betapa susah cek nak lahirkan aku dulu..aku rasa begitu insaf selama ni sepatah cek cakap berpatah2 aku jawab...pengalaman menjadi ibu betul2 menginsafkan aku,..Terima kasih cek..atas segala yang cek korbankan utk "kito" .."kito" sayang sgt kat cek...Selamat Hari Ibu untuk semua Ibu( walau sudah lama lepas) sesungguhnya Allah telah menganugerahkan kita dgn anugerah yg begitu bernilai..ANAK...dan dengan lafaz bismillah aku terima amanat ini dengan insyallah aku akan cuba mendidik anak2 aku dengan sebaik mungkin atas landas islam..semoga anak ini (IRIS BATRISYIA) menjadi anak yang soleh dan berguna kepada keluarga,masyarakat dan agama.Aminnnn

0 comments:

 
Copyright (c) 2010 When Life Begins.... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.