Friday, May 22, 2009

Nak duit extra

aku selalu pk bila tgk org bwk keta besar...duk umah besar..shoping best2..mcm mana diaorg leh dpt duit bnyk macam tu..emmm aku pun nk gak duit lebih..melebih-lebih..aku suka nk berbisnes tapi modal nya nan ado...dulu rajin gak aku jual tudung kt opis2 dpt ler duit poket lebih skit..tp sekarang sejak ada anak ni susah la nak bergerak kesitu sini....kekadang aku pk gak mcm mana la aku nk tambahkan pendapatan aku bukan apa aku nak la jugak ada simpanan yg sentiasa cukup diwaktu kesusahan...keja makan gaji ni mcm bak kata org dulu2 kais pagi makan pagi..kais petang makan petang cuma skg aku nk tukar kais awal bulan makan akhir bulan..
aku selalu berdoa moga2 aku dpt rezeki lebih so aku leh simpan n jadikan modal utk aku setup bisnes...aminnn

0 comments:

 
Copyright (c) 2010 When Life Begins.... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.