Wednesday, June 24, 2009

Aku Sakit Hati...

Macam2 dlm kepala aku skg..bnyk yang nk cerita tapi macam tak cukup masa jer…keja berlambak2 aku rasa tension…aku sangat sakit hatiii hari ni macam2 terjadi.sakit ati dengan keja..dengan orang sekeliling,,dengan masalah..ushhhh mcm banyak la pulak,,
Tadi pagi2 aku dh sakit ati..tengah aku drive dr susur keluar DUKE Highway nk menuju ke opis aku kt Jalan Semarak yg jalan sentiasa jem..bumper to bumper tu….boleh tak satu keta askar..yg bwk pegawai dia dtg keja tuuuu leh x dia potong barisan..bangang tulll dia ingat dia ASKAR sesuka ati mak bapak die ker nak bwk keta mcm mana…issshhhh gerammmm
Kt opis pun nk marah gak…email bertimbun2…server asyik down..aarrghh semua benda buat aku marah..sabar roihan..sabar…ha!!! tengah sabar la ni..mls nk pk..yang penting keja aku siap..penat dah hari blk lambat..kul 8 br smpi umah sian anak aku…sori ya Iris..mummy kena siapkan keja..
Hari ni aku memang sakit hati..i’m hurt..i did fight with someone…some misunderstanding but that person did not suppose to say that word to me…I’m crying..yes I’m cry..i cant stop it..its hurts me very much..that person spoil my day…my friends ask me why…sorry I cant share…that person never say sorry like nothing happen..god!!! That person never meant to say sorry…now I know…

0 comments:

 
Copyright (c) 2010 When Life Begins.... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.