Wednesday, June 10, 2009

Biar Hati Berbicara

Hari ni rasa macam nak jiwang skit..asyik2 update blog cakap pasal tensen keja…ari ni aku nk berbicara tentang rasa hati…
Mungkin sekarang aku terlalu penat…aku tak banyak masa utk diri aku sendiri..
Mungkin aku perlukan percutian..hanya aku..boleh ker?hbs anak nk letak mana ek…
Pernah ada perkataan sunyi tak agaknya dalam hidup aku? Klu ikutkan siang aku busy dgn keja..mlm dengan anak ..tp kenapa hati aku mcm kosong???
Kekadang rasa mcm nk pegi jauh…nak duk tepi pantai sorang2…tgk langit..tgk laut..dengar deru ombak….
Agaknya boleh ker aku bersendirian….i just need a time for myself… without anyone..just me..

1 comments:

ezey said...

jom2..kita gi holiday..ladies day....

 
Copyright (c) 2010 When Life Begins.... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.