Tuesday, June 23, 2009

Hari Yang memenatkan…




Semalam dan hari terlalu memenatkan untuk aku
Server down..asyik down..tp mcm bangang jer server email sejak migrate ni asyik down jer…apalah company ni…penat aku nk settle la tugas2 aku..rasa mcm nak muntah jer bila tgk semua email yang perlu aku jawab…tepat kul 7.30 baru aku siap…balik umah n get ready pegi umah baru kakak aku..dia mintak tolong aku bersih umah dia..cantik giler umah dia..SUTRAMAS CONDO..so luas..the most best is swimming pool, playground and pool table disediakan…suka la hubby aku..around kul 10 mlm siap keja2 semua..penat giler…pastu my brother in law Carmine ajak gi makan..apalagi masa ni la nk ketuk mat Salleh tu..so kami gi makan kt Hartamas Square..best gak makanan kt sana..iris so mengantok…around kul 12.30mlm we all blk..smpi umah kul 1 pg..aku terus kemas tmpt tido..iris x bnyk meragam letak kepala n tido…heheheh best gak.Aku pun tido la smpi pagi..ni gmbr aku attach gambar iris n Mak Udo dia..she so happy last nite..dia suka sgt klu dpt kuar dgn Mak Uda dia..

0 comments:

 
Copyright (c) 2010 When Life Begins.... Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.